قالب تجاری وردپرسی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان paver و آدرس paver-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

مراحل ساخت یک وب سایت تجاری با وردپرس:

می‌توان قدرتمند بودن وردپرس برای ساخت وب سایت در هر کسب و کار را دلیل استفاده بهترین برندهای دنیا از ورد پرس بیان کرد و وردپرس را قدرتمندترین پلتفرم ساخت وب سایت نامید.

مرحله اول ساخت وب سایت با وردپرس، ثبت نام برای حساب واریز وردپرس است. جایی که تمام فایل‌های وب سایت شما در آن ذخیره می‌شود.

مرحله دوم ایجاد دامنه است که همان آدرس وب سایت وردپرس شما در اینترنت بوده و کاربران با تایپ این آدرس در مرورگر خود به وب سایت شما دسترسی پیدا می‌کنند.

به عنوان مثال : https://mesalcwp.ir

پس از طی مراحل اول و دوم، شما وردپرس را با تهیه هاست و دامنه مناسب نصب کرده‌اید. گام بعد نصب قالب وردپرس نام دارد. برای آشنایی با قالب‌های وردپرس، در ادامه محبوب‌ترین قالب‌های تجاری که شامل قالب‌های رایگان و غیر رایگان هستند را به‌طور کامل برای پاسخگویی به نیاز شما، بیان خواهیم کرد.

قالب Highend وردپرس:

این قالب در وردپرس، یک قالب غیر رایگان برای وب سایت‌های کسب و کار است که شامل ویژگی‌های قالب نسخه نمایشی و کشیدن و رها کردن سازنده صفحه (Drop and Drag)، فونت ها و آیکون‌ها همراه با چندین صفحه قالب، ابزارک‌های سفارشی، ستون‌های فرعی متعدد و منوهای ناوبری می‌باشد. که از این آیکون‌ها برای اضافه کردن عکس، اعضای تیم و موارد نمونه کار استفاده می‌شود. ویژگی مهم دیگر پشتیبانی این قالب از ووکامرس است. در نتیجه شما با این قالب می‌توانید در وب سایت خود یک فروشگاه آنلاین اضافه کنید.

قالب Koehn وردپرس:

از این قالب زیبای وردپرس در سازمان‌های تجاری استفاده می‌شود. این قالب دارای قابلیت‌هایی چون ابزارک‌های داخلی، صفحه نمایش زیبا (Drop and Drag) و صفحه اصلی کشویی قدرتمند است. همچنین دارای بخش‌هایی برای اضافه کردن اعضای تیم و پروژه‌ها می‌باشد. مهم‌ترین ویژگی این قالب توانایی کشف محتوا در رسانه‌های اجتماعی نظیر Instagram، Twitter، Flickrو … است.

قالب Atmosphere pro وردپرس

این قالب تجاری وردپرس که دارای رابط کاربری زیبایی است در قالب و چارچوب فریم ورک Genesis است و از تصاویر بزرگ و تایپوگرافی واضح استفاده می‌کند. پشتیبانی آن از ووکامرس قابلیت دیگر این قالب است.

قالب Nectar وردپرس

یکی دیگر از قالب های وردپرس با رنگ‌های زیبا و طرح‌ بندی متنوع و جذاب که از آن در قالب‌های تجاری استفاده می‌شود Nectar نام دارد. وجود نواری لغزنده که با تماس کاربر پاسخگو خواهد بود و بخش‌هایی برای اضافه کردن نمونه کار و راه‌اندازی آسان قالب، آن را به قالب تجاری شیک تبدیل کرده است.

قالب Narcos وردپرس

قالب پر زرق و برق Narcos وردپرس دارای ویژگی‌هایی چون تصویر زیبای هدر بزرگ، ایجاد نمونه کارها، توضیحات نمایش و اضافه کردن پروفایل کارکنان به همراه ۶ پوسته صفحه اصلی است که شامل گزینه‌های سفارشی انعطاف پذیری می‌باشد. این امکانات Narcos را از سایر قالب های تجاری وردپرس‌ متمایز ساخته ‌است.

قالب Digital pro وردپرس

قالبی که وردپرس برای شرکت‌های رسانه‌ای دیجیتال و تجاری ارائه کرده‌ است قالب‌های مدرنی تحت عنوانDigital pro عرضه شده است. از ویژگی‌های صفحه اصلی این قالب می‌توان به ابزارک‌ها و یک تصویر بزرگ هدر اشاره کرد. ویژگی دیگر این قالب وردپرس، گزینه‌های طرح بندی چندگانه وطرح های رنگی قابل تنظیم با پشتیبانی لوگو در قسمت های سرصفحه است.

قالب Struct وردپرس

برای شروع کسب و کار‌های فناوری، آژانس های دیجیتال تجاری این قالب با نام قالب Struct ارائه شده است. این قالب کاربردی ارائه شده با امکان (Drag and Drop) توانایی کشیدن و جابجایی و رها کردن محتوای صفحه را برای ساخت صفحه‌ اصلی به شما می‌دهد. Struct دارای یک صفحه اصلی کاملا ویدجت است. این قالب بخش‌هایی برای اضافه کردن صفحات، پروژه‌ها، تیم، FAQ، راهنماها، مشتریان و توصیفات دارد و گزینه‌هایی چون رنگ نامحدود، ادغام رسانه‌های اجتماعی آسان و قالب‌های چند صفحه ای با این قالب و ویژگی‌های آن به آسانی انجام می‌شود.

قالب Brich وردپرس

در این قسمت، به معرفی قالبی می‌پردازیم که برای همه نوع کسب و کار به عنوان قالب شیک و مناسب شناخته شده است. این قالب، دارای مجموعه ای از نمونه کارها، توصیفات، ویدجت‌های سفارشی، ستون‌های فرعی و قالب‌های صفحه است همچنین راه اندازی این قالب وردپرس نیز آسان است.

قالب Ultra وردپرس

یکی دیگر از قالب های فوق العاده قدرتمند وردپرس قالب Ultra بوده که قالبی بسیار انعطاف پذیر برای هر نوع کسب و کار و هر نوع تجارتی است. این انعطاف پذیری و قدرتمندی به شما امکان ویرایش تمامی ویژگی‌های موجود در صفحه را به صورت کامل می دهد.شما می توانید این قالب را سفارش‌سازی کنید. Ultra دارای ویژگی‌های دیگری مانند: ویدجت‌های سفارشی، انواع مختلف محتوا، ستون‌های فرعی، قالب‌های صفحه و منوهای ناوبری و … می‌باشد.

قالب Montblanc وردپرس

قالبی زیبا و چند منظوره که شامل ۵ پوسته صفحه اصلی، ۴ سبک هدر خلاق و طرح بندی نمونه کارها است. به عنوان ویژگی دیگر آن پشتیبانی کامل از ووکامرس را می توان بیان کرد. راه اندازی این قالب وردپرس به میزان قابل توجهی ساده و به راحتی آب خوردن است.

قالب Executive pro وردپرس

قالبی کاملا مناسب و تمام عیار برای شرکت‌های تجاری و غیر تجاری مختلف، جهت ایجاد سایت. قالب Executive proبا پوسته‌های چندصفحه ای و طرح‌های رنگی، تماس‌های برجسته ای به بنر عمل و ویجت خبرنامه سفارشی، این قالب را به قالبی حرفه‌ایی تبدیل می‌کند. در انتها می توان به مناسب بودن این قالب تجاری برای شرکت ‌های بزرگ اشاره کرد.

قالب Architect وردپرس

این قالب، قالبی تجاری قدرتمند و منعطف در وردپرس است. در این قالب طرح چند صفحه ای، طرح های رنگ نامحدود با استفاده آسان وجود دارد و افزون بر این ویژگی ها، دارای مواردی چون چند پوسته‌ داخلی ساخته شده و واردکننده برای نسخه‌ نمایشی می باشد. مواردی که باعث اهمیت و محبوب شدن این قالب وردپرسی شده را می‌توان در دو مورد، سفارشی سازی و راه اندازی آسان خلاصه کرد.

قالب Moesia pro وردپرس

این قالب، قالبی مدرن برای انجام کارهای تجاری است. مهمترین جذابیت این قالب این است که دارای یک تصویر تمام صفحه بزرگ در صفحه‌ اصلی خود است. در ادامه می‌توانید با قابلیت های این قالب و با تکنیک ( Drag and Drop) مشابه سایر قالب‌ها بلوک‌ها را اضافه و جابجا کرده تا صفحه اصلی را به شکل دلخواه طراحی و ایجاد کنید.

قالب The Advisors وردپرس

Advisors قالب تجاری و مدرنی برای ایجاد وب سایت‌هایی برای مشاوران و سایت‌های مالی است. در این قالب، صفحه اصلی دارای ویژگی‌های انیمیشنی زیبا و اسلاید در عناصر می‌باشد. با داشتن قابلیت ( Drag and Drop) و سایر تکنیک ها می توانید خدمات، فرم تماس با ما و دیگر بخش‌ها را مطابق سلیقه خود تنظیم کنید.

قالب Elbrusوردپرس

قالبی برای کسب و کار و تجارت است. صفحه‌ اصلی کشویی و انیمیشن های زیبا، این قالب را تبدیل به قالبی پررزق و برق کرده است.

ویژگی‌های این قالب را در موارد زیر می‌توان نام برد:

گزینه‌های طرح بندی چندگانه، قالب‌های مختلف صفحه، ستون های فرعی، ویدجت‌های سفارشی و منوی ناوبری چسبنده در بالا (سرصفحه)

قالب plum وردپرس

قالبی چند منظوره و رایگان برای وب سایت‌های تجاری است.

سادگی راه‌ اندازی و پشتیبانی از ووکامرس را می توان در کنار ویژگی های دیگر این قالب چون زیبایی نوار لغزنده و محتوای ویدجت سفارشی بیان کرد

قالب Venture وردپرس

قالب برتر تجاری وردپرس، قالب Venture نام دارد که علاوه بر توانایی جابجایی آیتم ها برای ایجاد صفحه اصلی با قابلیت ( Drag and Drop) دارای یک صفحه ساز پویا است. علاوه بر این به دلیل پشتیبانی این قالب از WooCommerce می توانید یک فروشگاه یا یک وب سایت بر پایه تجارت الکترونیک ایجاد کنید.

منبع: https://templatehama.com/%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a8-%d8%aa%d8%ac%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3%db%8c/ 




:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : admin
ت : شنبه 16 فروردين 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');